tirsdag 12. november 2013

Free Chalk Fonts.......

Da har jeg kommet frem til at det er på tide med noen nye gratis "font`s". Og denne gangen er det tavle/kritt bokstaver...... Jeg elsker disse type bokstaver, er så innmari stilig til diverse pysler  ;)
Så her kommer de, med link til hver enkel nedlasting side.

Og disse har jeg funnet på bloggen med det artige navnet : I should be moping the floor

25 Awesome FREE Chalk Fonts and 2 Chalkboard Backgrounds. Includes download links and examples.

Sannheten her er at  jeg bruker altfor mye tid på font nettsteder ... på jakt etter morsomme bokstaver jeg kan bruke. I should be mopping the floor har vært så flink og satt opp tavler, slik at du kan se hvordan hver karakter i skriften ser ut {store og små bokstaver, når det er tilgjengelig}. Under bildene er linker til nedlasting til dit eget font bibliotek.

Og selvfølgelig, hva ville kritt fonter være uten tavla for å bruke dem på?
Det er to "tavler" for deg å laste ned nederst i dette innlegget også.


{ Når du laster ned gratis fonter, husk kunstnerens vilkår for bruk, som du finner på hver nedlastingsside. Også, jeg er ikke på noen måte sponset av nedlasting nettsteder ... eller annonser de viser.}
Chalk Font List One

Chalk Font List Two

Chalk Font List Three






Her er to "printable" som hun har laget, de er perfekte å laste ned for crafting :
Klikk på bilde for nedlasting.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar