søndag 10. november 2013

Give Away........

Tenk det da folkens, i september fylte bloggen min 3 år!!  3ÅR!!! Og så glemte jeg det helt bort, selv om planen var å feire de med brask og bram..... for jeg tenkte kanskje ha en Give Away i den forbindelse....

men det kan jo ikke gjøre noe å ha den nå, selv om det er 2 mnd siden jeg egentlig burde ha hatt den....


Så da tenkte jeg å ha en liten GIVE AWAY jeg.....
Jeg har nå aldri hatt det.

Nå er det jo November, og vi nærmer oss Desember  og med jul i sikte, og med jul kommer advent, og med advent kommer vente tid, og vente tid, kan man jo utnyttes til å gjøre noe kreativt....

Ved den anledning tenkte jeg å ha en give away med noe en kan bruke




Jeg blir veldig glad om dere vil være med på min Give away.

For å være med på trekningen, må dere gjøre følgende:

1 Lodd: En liten kommentar her på bloggen.

2 Lodd: Være eller bli følger av bloggen

3 Lodd: Dele min Give Away på egen blogg og/eller facebook

Til sammen kan du ta 4 lodd.



Give awayen inneholder:

3 x 5 m med Baker`s Twine.

4 stk  mini spoler

6 stk kartong kort (visitkort str)

2 stk pappir ruller

1 rull "fabric tape"

1 stk bånd blå 1 m

1 stk bånd rutete 1,40 m

2 stk stoff a` 50 cm x 55 cm


Bloggen har og en egen Facebook side. Det hadde vært super koselig om du vil like siden min der og  :)


Det vil bli trekning søndag om 1 uke, altså 17 november, klokken 21,00...

Lykke til alle sammen, og håper det er MANGE som ønsker og delta....







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar