mandag 3. februar 2014

Det er blitt 2014!!

Oi Oi Oi Oi Oi Oi Oi Oi Oi.......




Ja folkens, da hadde det gått atter en gang en lang periode fra nå og det forrige innlegget... Sist jeg skrev, skrev jeg om garasjesalget jeg skulle ha i desember.



Som jeg kunne ha løyet om og sagt at det gikk så det ulet..... noe det ikke gjorde,
mamma og pappa tok en tur opp, pappa er en liten "skrotnisse" så han skulle være med på salget



Med til min og pappas skuffelse kom ingen innom  :(
Litt flaut egentlig, men nå har jeg prøvd det, og kommer ikke til å gjøre det igjen ;)


Men tross alt, så ble formiddagen ganske fin fordet, det var kaldt men vi fyrte opp i bålpanna, og grillet marshmallow...



Og som dere ser, var det ikke mye snø utenfor da, og det var 7 desember.... 


Og i år, eller rett sagt, i fjor, rakk jeg og å lage julekort, og sende de ut  :)
Årets julekort ble laget den ene dagen før jul (søndag 8 desember!!) det snødde, og det snødde skikkelig faktisk.....

Så årets julekort ble seende slik ut ....


Og så ble det jo jul i år og, med både juletre og julegodis og julegøy....



Det er vært nyttårsaften, noe jeg ikke fikk tatt noe bilde av, det har og skjedd mye artig siden sist, men skal jeg fortsette å fortelle om alt og vise bilder av alt som har vært, må jeg nok skrive mer enn ett innlegg, derfor slutter jeg med fortid med at jeg og mannen har rukket og ha vært gift i 11 år nå, lørdag 1/2-14 ja da hadde vi vår bryllupsdag, den ble feiret, med god mat, spill og en sparketur, som ikke gikk i det hele tatt... hehe.... den endte etter 20 meter, det var den kvelden  alt begynte å smelte, så sparken gikk på "grunn"


Men vi spilte ingen tårer.... kvelden endte med Singstar......

Skal prøve å bli en smule flinkere med bloggingen her etter.....

Dere har alle ha en fin fin mandag kveld :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar