lørdag 22. februar 2014

farger........

Ja da var vinterferien over for denne gang, siste gang for Lotte og Aurora på barneskolen..... Så neste gang går de i 8 klasse......  Dette her går så alt for fort....

I år var vi faktisk på vinterferie, i en vinterhytte på Hovden, jentene var tre dager lenger enn oss, så de fikk gått på ski, noe de sjeldent får gjort med oss... så godt vi har svigers!!!
Jeg selv fikk ikke gått, noe jeg faktisk var ganske klar for, men vi hadde ikke noe takstativ som passet bilen vår, så skia våre ble ikke med..... Vi var i badeland der, noe som var så som så, men jeg er egentlig en som  IKKE vises i bikini...... tilogmed ikke her hjemme engang, går jeg i bikini.....  Så tenk!!!  jeg fikk på meg bikini og gjorde det jeg virkelig hater..... følte jeg fortjente en klapp på skulderen av den grunn.... hehe

Men jeg var jo ute å lekte i snøen, skled på akebrett, og fikk fryst godt på føttene...


Snakker vi kule briller eller !!!!!


Men nå er jeg hjemme igjen og sitter nede på hobbyrommet mitt......
Ahhh..... jeg har jo så lyst til å gjøre noe her ..... men vet ikke hva!!!
Jeg regner med jeg kommer til å male litt, etterhvert, men siden jeg ikke vet hva jeg skal gjøre, sitter jeg på nettet etter inspirasjon..... og gjett hvor jeg havner..... Ja riktig... på pinterest.....  kan ikke tenke meg bedre sted å finne inspirasjon på....

så noen supre ideer skal jeg og dele med dere.....


Craft Room Work Station from The 36th Avenue



Thread Spools Organizer from Torie Jayne




Wrapping Paper Storage from Woman’s Day


White Elfa Craft Center from The Container Store





Shutter Washi Tape Organizer from Crafting in the Rain

(de neste bilder er funnet via pinterest og flickr)







Regner nok med at rommet kommer til å gå i fargene turkis, gul, rød og eller rosa.....

Så vi får se da, om jeg ikke drar en tur ned på malerbutikken til mandag og rett og slett fikser noe farger.....

Har funnet frem symaskinen igjen og, så med litt farge rundt meg, tenker jeg nok jeg får fart på den igjen.....




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar