tirsdag 4. februar 2014

Inspirasjonsbilder.....

Tirsdag og grått og trasig vær..... ikke mye sol eller varme nå....
Men desto bedre samvittighet får en da jeg sitter på datan og kikker..... Jeg kan sitte i flere timer bare å finne frem og kikke på fine bilder ute i den store iternettverden....

Har laget et lite kolasj av NOEN av bildene jeg virkelig liker å se på ..... Håper dere synes det er like fint å se på slikt som meg....




Mint og lyserosa har virkelig blitt min favoritt farge..... og jeg har egentlig aldri likt mye rosa, men denne retro stilen av rosa-fargen er bare så stilig!!

Nå er det energi fylling av kroppen på gang, jeg skal egentlig ned å rydde i garderoben, og der er det så kaldt nå, og energien er på bunn, så det kan ta litt tid før det skjer...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar