søndag 23. februar 2014

Kostyme laging..

Et lite innlegg i dag, ettersom jeg snart skal legge meg, og denne dagen har gått i ett......

Etter en leting inne på pinterest etter et lettvindt mønster til skjørt til et kostyme som skal brukes i påsken.... fant jeg dette snertne skjørtet....


Trur det ville ha gått en del slips, hvis dette skulle ha gått rundt min midje......



Jeg fant da et mønster, og syingen er igang, eller det vil si... det er ferdig... Jeg vil ikke røpe noe nå foreløpig, men et lite sneakpeak kan jeg jo gi dere  ;)


Så får vi se da, om det blir like tøft på som oppi mitt hode...
Må og fortelle at mens jeg sitter å pusler med dette, lytter jeg til forskjellige lydbøker, og denne gang er det den kjente "Moby Dick" ....  må bare "skryte" litt at det ikke bare er krim jeg hører på.... Så da vet dere det.

Ha en fin kveld videre alle mann....


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar