torsdag 7. august 2014

Mitt nye FRESHE liv...... ;)

FRESH SÅ DET HOLDER......


Jeg har vært så glup å startet opp et medlemskap på Fresh Fitness i Porsgrunn ..... igjen.....
Men denne gangen har jeg følelsen av at det blir annerledes, og at jeg kommer til å trene litt mer regelmessig. Denne gangen er jeg mer klar for dette, og mer motivert!!
Har allerede klart å trene 4 ganger i uken, i faktisk i 3 uker nå.... kjempe deilig og det beste er at cm mistes!!!!!



Er vel kanskje å ta hardt i å si jeg er fryktelig glamorøs her jeg står/sitter og svetter oppover  :P

Grunnen til at jeg har mer trua på dette nå enn jeg har hatt før, er at helsen min, slik den har vært de siste 3 åra (ja egentlig de siste 5 åra!!) har satt spor i at ting ikke er helt slik det burde ha gjort på en "ung" kropp.....
For ENDELIG klarer jeg å holde på med ting uten å knekke fullstendig sammen av utmattelse kort tid etter, kondis er jo HELT på bånn, men den kommer seg, tar små skritt for å kunne ta de store stega!!!
Det har tatt meg 3 år å komme hit, så jeg må nok gi det minst 1 år for å se de store forskjellene....

Og på toppen av det hele har jeg en enorm garderobe, med SÅ mye fint og flott, som jeg bare kan drømme om å få over hoftene  ;)

Så to ting er motivasjonen min
* Helse og kropp
* Enorm garderobe
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 Med dette ønsker jeg dere alle en sprek torsdag ..... For det har jeg :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar