lørdag 30. august 2014

Studenten....

ja..... Da er det offisielt da.....

JEG ER BLITT STUDENT...

Tenk det da, i en alder av 36 år, setter jeg meg på skolebenken igjen....
Og jeg regner med at disse neste fire årene, kommer jeg ti å føle meg så mye eldre.... Jeg tar forkurs for ingeniørskolen.... Så fagene er ganske tøffe;  Fysikk, matte, norsk, engelsk og teknologi&samfunn.
Nå blir det nok Matte og Fysikk som kommer til å ta "knekken" på meg..... får bryna meg på de logiske regnemåtene.... og jeg sier :  HJÆLP!!  



Skal allerede ha prøve i fysikk den 15 september.... og etter det\nne uken, så vet jeg faktisk ikke hvordan dette skal gå.... men som gubben sier, så har jeg bare hatt tilsammen 4 undervisnings timer med det.... kan ikke vente at etter 18 år uten skole, at jeg tar det på strak arm....
For det er faktisk så lenge siden jeg sist satt på skolen.

Heldigvis så er ikke alt helt umulig da, så kan jo hende jeg kan lese meg opp på det jeg ikke helt forstår.... håper jeg ....

Så... wish me luck..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar