onsdag 3. september 2014

syk ......

Jeg er som et lite barn om dagen jeg.....
Du vet, et slikt barn som starter i barnehagen og blir syk med en gang.... Der har du meg, etter en uke på skolen, (etter å ha vært hjemme i 3 år) blir jeg jo selvsagt syk....

Og hva kan man gjøre med det, jo da, med feber og oppkast følelse (heldigvis har IKKE oppkast kommet, men ganske nært.....) må jeg jo være hjemme, så jeg ikke smitter mine medstudenter..... Så jeg går jo glipp av viktig informasjon og lære.....

Heldigvis etter to dager er jeg blitt mye bedre, så jeg får dratt på skolen igjen i morgen....

I går startet jentene i 8 klasse!!!
Etter at streiken ble avblåst mandag formiddag, ble det endelig oppstart i går det tok bare 3 uker!!




Herlighet å store jentene mine har blitt.... klarer nesten ikke å følge med. Men i mine øyne kommer de alltid til å være mine små prinsesser.....


Ønsker dere alle en fin solrik dag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar