søndag 22. mars 2015

nytt utseende på blogg???!!!!

Wow... to innlegg på en og samme dag.....

men jeg ville bare si at bloggen i løpet av noen dager nå vil endre utseende litt til og fra....
Må endre litt her inne, men vet ikke helt hvordan jeg vil at bloggen skal se ut.... ikke vet jeg heller helt hva jeg kommer til å skrive om fremover heller, sannsynligvis noe i den samme duren jeg alltid har skrivet om..... familie, hverdag, hobby og nå helt sikkert litt skole klaging... hehe....

bilde er fra "undrende Milly" fra NRKsuper



Men om det er noen der ute som har noen ideer og tips til hva slags stil jeg burde ha, tar jeg i mot tips og råd med stor takk... men i mellomtiden, ikke bli forskrekket når ting endrer seg plutselig i tide og utide.....


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar