tirsdag 24. mars 2015

Strikke jeg?? ja!!

jeg har jo begynt å strikke..... har fått helt super dilla.....




Det startet med julegaver nå jul som var, da ble noen votter og kluter strikket.... og etter det så har det bare ballet seg på, burde vel kanskje skrive "Nøstet seg på"  :)

Siden nyttår har det blitt to gensere, X-antall luer, sokker en jakke jeg måtte rekke opp igjen (bilde nr 3 nederst), den skulle være i ull, hadde så mye fint i Akryl, og prøvde meg på det, nei!! det gikk ikke, den ble helt rar i formen, så måtte rekke den opp, men det ble mange luer og tøfler av garnet da :)

Nå holder jeg på med genser til mannen min, samtidig som jeg strikker jakke til Lotte. Lottes jakke startet jeg med fordi jeg var ferdig med bolen på mannens genser og jeg H.A.T.E.R å strikke med 5 pinner, og jeg hadde jo da armene igjen... så de armene er blitt utsatt og utsatt, men så oppdaget jeg hvordan man kan strikke med rundpinne, selv om du har for få masker.....  Lenge leve You Tube asså. vet ikke hva jeg skulle ha gjort uten.

Så nå er jeg igang med første arm, og håper på og selvsagt satser på at den blir ferdig før påske, iallefall i påske...





Trur denne blir fin asså!!! må bare finne tid mellom skole oppgavene og strikke litt, og det litt fort.... Har vel egentlig lovet han denne til påske... UPS.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar