lørdag 11. april 2015

hjelp.......... hvordan blir dette??

Da var påsken godt over og skolen har igjen startet...... hverdagen går så utrolig fort,,, helgen og egentlig. Så det er om å gjøre og nyte den lille tid en har før man må legge inn håndkle..... nå hørtes dette ganske trasig og deprimerende ut, men det var ikke det  som var meningen, meningen med den uttalelsen var at man må leve livet slik en ønsker uten å se oss tilbake,nyte hver tid vi har med de vi er glad i..........

Og det er nettopp det jeg prøver å gjøre hver dag som kommer, nyte og leve!!

I dag nyter jeg inneværet med litt TV og mye strikking..... skulle vel egentlig ønske det hadde vært like fint og varmt som det har vært de siste dagene,
men i dag er det innevær og strikking. Og håper kanskje at dette innlegget kan hjelpe meg litt på vei....
Jeg strikker denne lekre capen fra Sandnesgarn


Men uheldigvis for meg som er nybegynner i faget, er det ingen bilder av hvordan denne capen er bakfra, og i mønsteret står det at jeg skal slutte og øke masker etter 133 masker (med kast) og strikke nå glattstrikk???  da slutter jeg jo med hull mønsteret jeg har fått av kastene jeg har gjort i forbindelse med økingen....



Litt dårlig bilde men dere ser disse "fiskeben" mønstrene de gir. og når jeg da slutter med dette vil jo det se litt rart ut fra midt på ryggen..... eller??
Noen her ute som har strikket denne og vet hvordan det tar seg ut på ryggen?

mønsteret er hentet fra Sandnesgarn sitt hefte "Dame" nr 1503 (modell nr 14)



Jeg håper virkelig noen kan hjelpe meg og fortelle at dette blir kjempe fint  :) for akkurat nå har jeg lagt det på vent!!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar