onsdag 15. april 2015

male på t-skjorte.... ja hvorfor ikke :)

Jeg har herved bestemt at det må komme flere refashion blogger!!!!  Så nå er det bare å sette igang og starte med å redesigne og refashionere......jeg har startet allerede jeg, bare litt dårlig med bilder... kameraet mitt var tomt for strøm, og så fant jo selvsagt ikke jeg laderen..... men nå er batteriet i laderen og mange planer er klare for hva jeg skal gjøre!!!  Men vi trenger flere som blogger om dette!!! Jeg elsker å se hvordan folk forvandler det ene og det andre til high fashion...

Etter å blant annet å ha lest bloggen Life is Beautiful og har sett hvordan hun gjør små grep og får utrolig flotte klær igjen, har jeg jo blitt helt bitt... jeg har dykket i mine X_antall esker med klær jeg ikke passer inn i lenger eller ikke helt vet hva jeg tenkte når jeg kjøpte det...... så frem med det og på med planleggings hatten.... Jeg må bare passe på at hjernen min ikke tar helt av, den har tendens til det og da tilslutt koker det over og jeg får ikke gjort noe av det... så passe på meg selv  ;)

Men jeg har nå fått gjort noen småting som jeg sa, og det ene ble foreviget med mobilkamera ...


Startet med en plain t- skjorte, tekstil maling, og noen ting jeg ikke vet hva er, (men har brukt det i scrappingen  og som kanskje kunne lage et kult mønster....) og en svamp




så var det bare å sette igang med malingen, må si at jeg aldri har gjort dette før og tenkte kanskje denne t-skjorten var bare å hive etterpå........ men vi får se......


Tada.... trommevirvel hører jeg........  



WOW... jeg synes resultatet ser kult ut jeg.... nå må jeg bare la det tørke og herde det, før jeg kan prøve den....



Detta var moro, jeg regner med det er et par jenter som får lyst til å prøve det samme når de ser dette, heldigvis har jeg mange forskjellige sjablomer.......


Nå er det litt Poirot på sengen før jeg rett og slett forlater denne våkne verden til fordel for drømmeland......
Ha en kreativ kveld der ute alle mann  :))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar