torsdag 16. april 2015

Polkadots......

Hobbyrommet mitt er fylt med ting fra alle hobbyer jeg har... og opp gjennom tidene er det blitt en del jeg har vært innom...... men må kanskje si at scrapbooking og sying,  før strikking tok meg, er de største av hobbyene mine... så det meste der inne er papir og stoff....
Men en ting hobbyrommet ikke er, det er koselig.... eller når en koser seg med hobbyer er det jo koselig  :) men nå er jo dette rommet også blitt et studie rom, og DA er det ikke koselig å være der.... Så har tenkt en stund å gjøre noe der, slik at det kan se litt fint ut, for opprinnelig er dette rommet egentlig et av mange boder vi har i huset, så det er bare blitt tapetsert og blitt tapetsert med hyller som vi har hatt liggende. så smashing er det ikke. Dette rommet, er et rom hvor det er to andre dører inn til to andre boder, ja jeg vet, er ganske heldig som har så mye oppbevaringsplass, men skal love deg at de romma er offer for mye rot og unødvendige ting en samler på.... bare for de jeg kan!! Uansett den ene døren er i furu med profil list og greier, men den andre er en gammel brun dør..... Jeg har liksom prøvd å "pyntet" den litt med tegninger fra jentene, men nå var det på tide å gå et steg lengre, nemlig å male døren.... Så alle tegninger og stæsj måtte ned.



ikke all stæsj var å få ned.... bilde av mannen, som var printet i klistremerke, var ikke å få ned... Så det måtte bare males over  :)

jeg fant noe maling jeg hadde stående i en bod og satte igang med å forvandle denne  trasige og mørke døren ...



..... farvel my eyecandy  <3 see you in real life :)

To strøk senere og vips en ny smashing og frisk dør å ha på et hobbyrom!!!



Malingen er ikke så grå i virkeligheten, den er mer blå, trur den heter sjøglimt/sjøgøtt eller noe slikt.... vi malte rommet til Lotte med denne fargen før hun fikk hvitt rom, trudde den skulle være litt grønnere, men ei... veldig blå... og ikke grå  :)


Å jeg vet..... dette er den kuleste døren jeg noen gang har sett!!!!
Elsk på den ja..... og ikke bare er den stilig!! rommet ble faktisk ganske mye lysere og. Så tommel opp.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar