tirsdag 18. januar 2011

resultatet.

Sånn der var jentene sendt avgårde.... etter et par timer sminking og fiksing.. og ikke minst skuespill fra jentene. Er det noe jentene virkelig er flinke til, så er det å leve seg inn i rollen som det de kler seg ut som.... har til og med en historie hva som har skjedd og slikt... hehe

Lottes historie var at hun hadde blitt kjørt på av en bil....







Aurora hadde egentlig ikke noen historie, siden hun er en dukke, men heter ikke Aurora for noen timer, derimot ANNELISE.












Nå får vi se da... hvordan sykepasienten og porselensdukka ser ut da, etter 3 timers herjing....kan hende dukken er "knust" og pasienten blitt frisk.

Takk til en god venninne og nabo som hjalp til å få noe stæsj til pasienten fra jobben sin!! Lotte hadde ikke blitt like tøff uten!!!!
Ha ne fortsatt fin tirsdags aften  :o)







2 kommentarer:

  1. Å hjelp tenkte jeg når jeg så bildet inne på blogglisten min . Har hun slått seg, men ble letta når jeg kom inn på bloggen din :) Så tøff kostyme , ser jo så ekte ut jo ! Dukkemor var jo bare skjønn :) Du er så kreativ , bra jobba . Håper jentene har kosa seg ;)

    Ha en fin tirsdagskveld :)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  2. så herlig sminka og styla:) Trodde virkelig hun hadde falt og slått seg da jeg så bildet:)
    Sikkert herlig selskap:)

    Klem fra Trine:)

    SvarSlett