mandag 31. oktober 2011

Halloween....

Ja da var årets skumleste dag kommet!!!

Halloween er og blir kommet til porsgrunn for denne gang... Her i heimen har det inntatt ti 10 åringer, og det høres!!!  Men jøss, så moro for jentene.


Alle mulige skumle vesen dukket opp en etter en, og spiste litt pizza, før "knask eller knep" runden startet....Så om en lliten stund tenker jeg de dukker opp med et enormt sukker nivå i kroppen (akkurat som om de hadde trengt det!!!)


I år valgte jentene selv å være det de er, uten hjelp fra meg!! For hadde det vært opp til meg hadde de vært prikk like skumle tvillinger (siden det hadde vært litt lett  hehe), men i år ble Aurora et lik, og Lotte en varulv..... og spør du meg,. er ikke en varulv enkel å fikse... men ser ut som resultatet ble greit og at Lottemor ble fornøyd  :o)








Så nå venter faktisk, av alle ting muffins med melis.... akkurat som om de ikke har fått nok


Ha en skummel kveld alle sammen, og husk :
I scream....
You scream..

we all scream at Halloween

2 kommentarer:

  1. Artig for barna, jeg synes det er noe stort tull:)
    Du har da lagt deg i selen, Mia:)

    Ha en fin tirsdag fra Trine:)

    SvarSlett
  2. Så flott jentene var sminket!
    Klem

    SvarSlett