torsdag 31. oktober 2013

31 oktober......

JA... da var Halloween over oss... Og jammen er den over og...



I år hadde vi ikke fest her hjemme, så jeg slapp jo og "pynte" her.... pynte er kanskje et overdrevet ord... for pent blir det jo ikke :)

Men i år her jentene valgt ut selv hva de ville være... jeg har bare hjulpet med detaljer.... eller nå har jeg sittet å kikket på nettet etter ideer til sminke, så jeg har nok hatt mer å si enn de tror....


Lotte skulle være en buktaler dukke





Om jeg skal si det selv, synes jeg selv at dette var kult..... ganske enkelt å lage også....

Aurora var på teater-øvelse rett før festen, så henne hadde vi litt dårligere tid på å få fix ferdi, men tross tiden var knapp synes jeg min knuste porselens dukke ble ganske kul jeg......





Nå har jeg jo og lekt meg med redigeringen da.... synes effekten blir bra på halloween bilder  :)



Og forresten, så prøvde jeg meg på Halloween-lunch i dag, skulle jo ha så mye bedre tid da, men måtte i butikken så da gikk tiden fra meg da....men de fikk med seg litt halloween aktig mat da....


Jentene fikk med seg mummy-pølser... spøkelse banan, brokkoli-monster, og klementin-gresskar.... De sa det smakte  :)

Så nå sitter jeg med bena slengt på bordet og jeg slapper helt av.....  Og Halloween er over for denne gang. Håper forresten noen av filmene jeg anbefalte falt i smak.... Jeg for min del ELSKER "Nightmare before Christmas" og den er jeg jo så heldig at jeg kan både se halloween og jul....

Håper alle har hatt en super skummel halloween.....


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar